صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی از اعزام مبلغ به شهرهای کشور و پیش‌بینی برپایی ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در آستانه شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی همتی‌فر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، درباره برنامه‌های پیش‌رو در دهه آخر صفر در مشهد گفت: در دهه آخر صفر به‌ویژه سه روز پایانی این ماه که شهادت امام رضا(ع) را در پیش داریم، برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته شده است. اعزام مبلغ به سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است. برپایی ایستگاه‌های صلواتی و صدور مجوز این ایستگاه‌ها در مشهد پیش‌بینی می‌شود که دست‌کم ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در این ایام دایر شود.
وی افزود: مقرر شده است از پایانه مسافربری تا حرم مطهر با برپایی مواکب فرهنگی و خدماتی از زائران پذیرایی کنیم. حدود ۵۰ موکب فرهنگی در آن مسیر دایر خواهیم کرد.

به گفته این مقام مسئول، سامان‌دهی کاروان‌های پیاده که از سراسر استان و‌ حتی کشور به مشهدالرضا تشریف می‌آورند، از برنامه‌هایی است که به‌همت حسینیه‌ها و اماکن مذهبی انجام می‌شود. جلسات متعددی با دستگاه‌های دخیل در این قضیه برگزار شده است تا همه برنامه‌ها منسجم شود و به‌خوبی از زائران پیاده در این ایام استقبال کنیم. اعزام مبلغ از مبدأ تا مبدأ را همراه کاروان‌ها در دستورکار خواهیم داشت، به این معنی که کاروانی که از روستای خودش مشرف می‌شود، از همان مبدأ مبلغ به‌همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.