صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور ترکیه با متهم‌کردن آمریکا به ارسال هزاران کامیون سلاح و مهمات به گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا به برداشتن گام‌های اشتباه درباره گروه موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از پایگاه اینترنتی تی‌آر‌تی ترکیه، رئیس‌جمهور ترکیه با متهم کردن آمریکا به برگزاری رزمایش با گروه‌های تروریستی در شمال سوریه از این موضوع به شدت انتقاد کرد.

رجب طیب اردوغان در گفتگو با خبرنگاران گفت: آمریکا به برداشتن گام‌های اشتباه درباره گروه موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه ادامه می‌دهد. نام این گروه را نیرو‌های دموکراتیک سوریه گذاشته اند، اما این فقط یک پوشش است.

وی با متهم کردن آمریکا به ارسال هزاران کامیون سلاح و مهمات به گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا همچنان به این اقدامات ادامه می‌دهد. نه تنها در سوریه که در عراق نیز این اقدامات را انجام دادند و همچنان ادامه می‌دهند.

اردوغان افزود: آن‌ها علاوه بر این حمایت‌ها در زمینه آموزش نیز به حمایت‌هایشان ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به تصمیم خود برای سفر به نیویورک و شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اگر همزمان با برگزاری این اجلاس فرصت دیدار با رئیس جمهور آمریکا را داشته باشیم درباره این موضوعات نیز با بایدن گفتگو خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.