صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن اوکراینی سابق شهرخودرو ، پرداخت طلبش توسط مدیران جدید این باشگاه را تکذیب و خواهان بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شد!

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که مدیرعامل باشگاه امید وحدت یا شهرخودرو چند روز قبل مدعی پرداخت بدهی میروسلاو اسلاوو بازیکن خارجی این تیم شده بود، اما این بازیکن ، با ارسال نامه ای به فیفا، خواهان بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو شد!

میروسلاو اسلاوو، بازیکن اسبق شهر خودرو با ارسال نامه ای به فیفا ادعا کرد هنوز مطالبات خود را از باشگاه ایرانی دریافت نکرده و از فیفا خواست پنجره نقل و انتقالات شهر خودرو را ببندد.

پیش از این چوپانی مدیرعامل جدید شهرخودرو یا امید وحدت، ادعا کرده بود مطالبات کوزین، مربی و میروسلاو اسلاوو، بازیکن خارجی شان را پرداخت کرده اند و مشکلی برای باز ماندن پنجره ندارند اما انگار دوباره در و پنجره این باشگاه که در حال واگذاری است، قفل می شود.

این در حالی است که عصر امروز جلسه ویژه ای با حضور اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی و برخی دیگر از مدیران استانی برگزار و اصولی هم مدعی شده بود که مجوز ثبت قرار داد ۸ بازیکن این تیم را با رایزنی با فیفا گرفته است!

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.