صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور کارلوس کی‌روش در تهران به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.  

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حضور کی روش در تهران گفت: اخباری که درباره سرمربی تیم ملی وجود دارد در حد همین مواردی است که در رسانه‌ها منتشر شده و باید اجازه داد تا کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.  

وی در پاسخ به ارزیابی نتیجه ضعیف کشتی گفت: من کارشناس کشتی نیستم که بخواهم من ارزیابی کنم، اما منتظر هستیم تا فدراسیون بازگردد و توضیح خواهند دادند. همچنین منتظر تحلیل و  واکاوی کارشناسان کشتی هستیم.

وزیر ورزش گفت: در وزارت ورزش معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حال پایش هستند. خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند تا مدال طلا هم بین این مدال‌ها باشد اما قضاوت و کارشناسی به‌عهده کارشنان امر است و منتظریم که تحلیل را به ما بدهند.

سجادی خاطرنشان کرد: تا المپیک پاریس دورخیز می‌کنیم که سهمیه‌های المپیک را بگیریم و امید ما به المپیک ٢٠٢۴ است و باید در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذاریم که در بالاترین آوردگاه جهانی به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.