صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها با طرح ساخت شبکه‌ای پهپادی مقابل ایران در واقع به دنبال فروش تجهیزات خودشان به کشور‌های منطقه هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، فداحسین مالکی در رابطه با تلاش ایالات متحده و متحدانش برای ساخت شبکه‌ای پهپادی مقابل ایران، گفت: کاخ سفید بار‌ها نسبت به توان دفاعی ایران خصوصا در حوزه پهپادی واکنش نشان داده و خواستار کنترل آن از سوی کشور‌های مختلف شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به اینکه سیاستمداران آمریکایی همواره از فرصت‌های استفاده کردند تا موضوع توانمندی نظامی ایران را به میز مذاکرات بکشانند، اظهار کرد: بر همین اساس بار‌ها در اظهارات کارشناسان صحبت از برجام‌های دیگر از جمله موشکی و ... بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی دنیا و موقعیت منطقه اجازه نمی‌دهد کشور‌ها نسبت به افزایش سطح بازدارندگی و توان دفاعی خودشان بی توجه باشند، ادامه داد: این مهم در حالیست که کشور‌های مختلف درصدد توسعه تجهیزات نظامی خصوصا پهپاد‌ها بوده و در این راستا آمریکایی‌ها و متحدانشان سرآمد هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه ایالات متحده همواره تلاش کرده قدرت ایران را موجب بروز ناامنی در منطقه معرفی کند، افزود: متاسفانه چنین رویکردی در حالی مطرح است که خودشان در منطقه عامل بی ثباتی بوده و ملت‌های منطقه را به خاک و خون کشیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین نباید فراموش کرد آمریکایی‌ها با مطرح کردن ایده ساخت شبکه‌ای پهپادی مقابل ایران، تجهیزات نظامی خود را به کشور‌های منطقه می‌فروشند و کسب درآمد می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.