صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۵۰۰۰ زائر پیاده وارد مشهد شدند

  • کد خبر: ۱۲۶۷۱۰
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تا صبح امروز پنج هزار زائر پیاده امام رضا (ع) به مشهد وارد شده و زائران پیاده زیادی در مسیر رسیدن به این کلانشهر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رضایی صبح امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال خدمات‌رسانی برای ۶۰۰ هزار زائر پیاده در مشهد هدف‌گذاری و فراهم شده است تا امروز صبح ۵ هزار زائر پیاده وارد شهر مشهد شده‌اند و ۵۳ هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار نفر در قالب ۳۸ کاروان از مسیر گلستان، ۷ هزار نفر در قالب ۳۵ کاروان از مسیر قوچان، ۴ هزار نفر در قالب ۱۷ کاروان از مسیر گناباد، هزار نفر در قالب ۱۳ کاروان از مسیر تربت حیدریه و هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان از مسیر قاین به سمت مشهد حرکت کرده‌اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: هم اکنون ۱۳۰ ایستگاه صلواتی در استان گلستان، ۴۵ ایستگاه در استان خراسان شمالی، ۳۵ ایستگاه در استان خراسان جنوبی، ۳۵ ایستگاه صلواتی در محدوده شیروان تا قوچان و سه ایستگاه صلواتی سیار در مسیر شهرستان‌های جنگل تا شیروان مستقر بوده و به زائران پیاده حرم امام رضا (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.