صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زندگی فرهاد مهراد در یک کتاب/ چون بوی تلخ خوش کندر

  • کد خبر: ۱۲۶۸۹
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
 «چون بوی تلخ خوش کندر» نام کتابی است که «نشر ماهی»، بهار امسال درباره زندگی فرهاد مهراد، خواننده، نوازنده و آهنگ‌ساز محبوب ایرانی، منتشر کرده است.
این کتاب را که تاکنون سه‌بار بازنشر شده، وحید کهندل در ۳۰۴ صفحه به‌نگارش درآورده است. در بخشی از مقدمه کتاب به‌قلم کهندل می‌خوانیم: «در این کتاب قرار نیست سبک موسیقی و هنر فرهاد معرفی شود. کاری نداریم که سبک او چه بود، چه خواند و چگونه خواند.

اینجا فرهاد در مقام یک انسان معرفی می‌شود. اگر با او به شکلی آشنا شده‌اید، کارهایش را شنیده‌اید یا یک‌بار از کنار شما رد شده و به شما لبخند زده است یا حتی اگر از نوع لباس پوشیدنش خوشتان آمده و یا طرح جلد کاست «خواب در بیداری» را دیده‌اید و به طراحش علاقه‌مند شده‌اید و حالا می‌خواهید بدانید
منش او چه بوده، چگونه زندگی می‌کرده، چه چیز‌هایی او را آزرده یا خوشحال می‌کرده، اگر این‌ها برایتان جالب است، شاید این کتاب به شما کمک کند؛ البته انتظار نداشته باشید او را خوب بشناسید. چه‌بسا سردرگم‌تر از قبل شوید، زیرا فرهاد قصه‌ای بی‌انتهاست.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آنلاین کتاب، به سایت نشر ماهی مراجعه کنند. همچنین نسخه چاپی «چون بوی تلخ خوش کندر» در کتاب‌فروشی‌ها توزیع شده است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.