صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ثبت تخلف و اعمال قانون ۳۱۲ تاکسیران مشهدی

  • کد خبر: ۱۲۷۱۷۱
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد از ثبت تخلف و اعمال قانون ۳۱۲ تاکسیران و ارجاع ۲۶ پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی دراین خصوص، گفت: در راستای جلوگیری و برخورد با تخلفات ۸۱ نفر از عوامل اجرایی سازمان تاکسیرانی در قالب ۳۱ اکیپ نظارتی در هر نوبت به‌صورت محسوس و نامحسوس در ۲۳ مکان مختلف در حال نظارت بر عملکرد تاکسیرانان هستند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس روز گذشته و با انجام بازرسی و نظارت اکیپ‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی ۳۱۲ تخلف ثبت و با این تخلفات طبق قانون برخورد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین پرونده ۲۶ تاکسیران متخلف به تعزیرات ارسال و ۸ دستگاه تاکسی که تخلفات محرز داشتند به پارکینگ منتقل شدند.

محبی ادامه داد: همچنین در روز گذشته ۱۰ شکایت از سوی شهروندان از طریق کلیپ‌های بازرسی و نظارت سازمان و ۲ مورد از طریق اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به واحد رسیدگی به شکایات سازمان ارسال‌شده که تعداد ۸ شکایت رسیدگی کامل شده و تاکسیران متخلف اعمال قانون شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه از کلیه تاکسیرانان تقاضا داریم ضمن خدمت‌رسانی شایسته به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی در رعایت نرخ مصوب و استفاده از تاکسی‌متر اهتمام کامل داشته باشند افزود: بدیهی است در صورت مشاهده تخلف محرز از سوی تاکسیرانان از ادامه فعالیت آنان خودداری و نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.