صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پلی استیشن در سال‌های اخیر حضور خود در بازارهای بازی موبایل و PC را افزایش داده است. حال این شرکت به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در جهت ورود بیشتر به این دو بازار است.

به گزارش شهرآرانیوز، در مصاحبه‌ای با رویترز، رئیس PlayStation Studios یعنی آقای هرمن هالست (Hermen Hulst) گفته که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری که به گسترش پلی استیشن در بازارهایی مثل PC، موبایل و بازی‌های لایو سرویس کمک می‌کنند قطعا ممکن است. البته این شخص بیشتر از این در مورد ماهیت این سرمایه‌گذاری‌ها و نحوه‌ی اجرایی شدن آن‌ها صحبت نکرد.

در حالی که پلی استیشن مدت زیادی در بازار موبایل و PC حاضر بوده، هیچ کدام از این دو به اندازه‌ی کنسول مورد توجه نبوده‌اند. خواسته‌های پلی استیشن برای بازار موبایل سال گذشته و با استخدام رئیس محتوای سابق Apple Arcade، نیکولا سباستیانی (Nicola Sebastiani)، مشخص‌تر شدند. یک درخواست شغلی در آوریل هم مشخص کرد که پلی استیشن به دنبال آوردن فرنچایزهای بزرگ خود به موبایل است.

       
ورود پلی استیشن به فضای PC کندتر بوده است، اما به نظر می‌رسد که این برند قصد دارد تا نرخ آوردن بازی‌های بزرگ خود به PC را افزایش دهد. مدارک و شواهد حاکی از انتشار Returnal بر روی PC در آینده‌ای نزدیک هستند. سال گذشته هم رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یعنی جیم رایان (Jim Ryan) اعلام کرد که پلی استیشن قصد دارد تا طیف وسیعی از بازی‌های خود را برای PC منتشر کند.

Spider-Man Remastered ششمین بازی پلی استیشن بود که در ماه آگوست برای PC منتشر شد. در جریان سال جاری هم قرار است شاهد عرضه‌ی Spider-Man: Miles Morales و Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای این پلتفرم باشیم.

منبع: گیم فا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.