افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

یک ورژن از کنسول پلی استیشن ۵ هک شده است

  • کد خبر: ۱۲۸۰۷۲
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
یک ورژن از کنسول پلی استیشن ۵ هک شده است
طبق گزارش‌هایی یک جیلبریک محدود اما کارآمد برای سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 منتشر شده است که احتمالاً گیمرها با آن می‌توانند به صورت غیررسمی روی کنسولشان بازی نصب کنند.

شهرآرانیوز - یک استریمر به نام مددر لنس مک‌دونالد کلیپی منتشر کرده که نشان می‌دهد یکی از ورژن‌های سیستم عامل کنسول پلی استیشن ۵ جیل‌بریک شده است. این جیلبریک بسیار محدود است، زیرا فقط روی کنسول‌های PS۵ با آپدیت ۴.۰۳ کار می‌کند که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

هرچند افرادی که روی کنسولشان این آپدیت را داشته باشند کم است، اما فقط ۳۰ درصد احتمال دارد همین افراد بتوانند کنسولشان را با این روش جیلبریک کنند. از طرف دیگر معمولاً برای اجرای این جیلبریک به چندین تلاش نیاز است

یک منبع ناشناس از سونی گفته این جیل‌بریک حقیقت دارد و کار می‌کند؛ اگرچه تنها روی نسخۀ ۴.۰۳ سیستم عامل پلی استیشن ۵ قابل انجام است. با این وجود، احتمال بهره‌گیری از این هک و اعمال آن در ورژن‌های جدیدتر وجود دارد.

جیل‌بریک یک نوع هک سیستم عامل محسوب می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا به قابلیت‌های کامل کنسول دسترسی پیدا کند؛ قابلیت‌هایی که شرکت سازنده جلوی دسترسی به آن‌ها را گرفته بود. این بدان معنا است که شما می‌توانید پلی استیشن ۵ خود را با ماد‌های مختلف شخصی‌سازی کنید یا به صورت رایگان به دانلود تجربه بازی‌های مختلف بپردازید.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->