صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادستان مرکز گیلان گفت: در درگیری زندان لاکان رشت تعدادی از زندانیان فوت و تعدادی هم مجروح شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمهدی فلاح‌میری اظهار داشت: با توجه به قطعی برق به دلیل تخریب تاسیسات توسط آشوبگران و ممانعت از خدمات‌رسانی به مجروحان توسط زندانیان، تعدادی از مجروحان فوت کردند و بقیه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

دادستان مرکز استان گیلان افزود: تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند افزود: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

‏ دادستان مرکز استان گفت: با توجه به قطعی برق به دلیل تخریب تاسیسات توسط آشوبگران و ممانعت از خدمات‌رسانی به مجروحان توسط زندانیان، تعدادی از مجروحان فوت کردند و بقیه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. در حال حاضر با تلاش ماموران و مسئولان زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.