صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لیگ برتر والیبال برای نیان از هفته سوم آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۹۰۰۰
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
مدیرفنی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: لیگ برتر والیبال برای نیان از هفته سوم آغاز می‌شود. قول می‌دهم از همین هفته بازی‌های بهتری همراه با برد برای هواداران مشهدی رقم بزنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ مهدی فعال در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت نیان در لیگ برتر والیبال پس از کسب ۲ شکست متوالی اظهار کرد: پس از دیدار با پاس گرگان نقاط ضعف و قوت خود را در آن دیدار بررسی کردیم. در دیدار دوم مقابل هورسان در رشت تمام بازیکنان به غیر از ۲ پست پیشرفت داشتند و از عملکرد آنان راضی بودیم. در حال حاضر نیز آماده رقابت با ایفا سرام اردکان یزد در هفته سوم لیگ برتر هستیم.

وی افزود: هنوز به دنبال یک بازیکن برای منطقه ۴ یا دریافت‌کننده هستیم. بهترین بازیکنان سرعتی‌زن لیگ برتر را در اختیار داریم و نیاز است که توپ به پاسور برسد تا سرعتی‌زن‌های تیم تقویت شوند وگرنه موسوی که جای خود دارد، اگر زایتسف ایتالیایی هم باشد، اما دریافت خوبی نداشته باشیم علنا کاری انجام نداده‌ایم. تیم نیان هنوز کامل نیست و باید بازیکنی در این منطقه جذب کنیم.

مدیرفنی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد یادآور شد: با شهروز همایون‌فر صحبت‌هایی داشته‌ایم تا در صورت توافق با تیم کنونی خود در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به نیان اضافه شود، در غیر اینصورت سال جاری را باید با همین فرمت پیش برویم و از فصل آتی به گونه‌ای بازیکن جذب کنیم تا آسیبی که این فصل متوجه نیان شده را جبران کنیم. به طور مجموع تیم به خوبی تمرین دارد و امیدوارم هستیم نخستین پیروزی خود را در خانه کسب کنیم تا با یک روحیه مضاعف به مصاف نماینده گنبد در هفته چهارم برویم.

فعال خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بازیکن قابلی که به صورت آزاد در لیگ بازی نکرده باشد وجود ندارد. با توجه به نوسانات ارز سراغ بازیکنان خارجی نیز نمی‌توانیم برویم. از همین رو باید با همین ترکیب تا نیم فصل تلاش کنیم تا بتوانیم در نیم فصل ضعف خود را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر برای نیان از این هفته سوم آغاز می‌شود، گفت: از بازی سوم خوشبین به نتیجه هستیم. در حال حاضر نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که نیان در انتهای نیم‌فصل در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت، اما قول می‌دهم از همین هفته بازی‌های بهتری همراه با برد برای هواداران مشهدی رقم بزنیم.

فعال ادامه داد: دیدار با ایفا سرام اردکان بدون تماشگر برگزار خواهد شد. تماشاگر در والیبال جزو سرمایه‌های این رشته محسوب می‌شود. از سال ۹۷ که جایگاه سوم کشور را از آن خود کردیم، تیم جذاب دیگری در مشهد شکل نگرفته است. حضور تماشاگر جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند. امیدواریم این معظل حل شود و تماشاگران از این پتانسیلی که مجددا در مشهد ایجاد شده بهره ببرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.