نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بهبودی: نیان می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد/ کمبود بازیکنان خارجی در لیگ والیبال احساس می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۸۱۳۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
بهبودی: نیان می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد/ کمبود بازیکنان خارجی در لیگ والیبال احساس می‌شود
کاپیتان نیان الکترونیک مشهد گفت: در ورزش هیچ چیزی از قبل پیش‌بینی شده نیست. ما نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم که نیان دیر تشکیل شده است. باید با تلاش بیشتر عقب‌ماندگی نیان را جبران کنیم، چرا که ما هم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علیرضا بهبودی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به شرایط نیان عنوان کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. تمرینات تیم کمی دیر آغاز شده و شاید از ۹۵ درصد تیم‌ها دیرتر تمرینات خود را آغاز کردیم.

وی افزود: خوشبختانه اوایل لیگ هفته‌ای یک بازی برگزار می‌شود و امیدوارم تا هفته سوم و چهارم به آمادگی مطلوب خود برسیم تا در ادامه راه با نتیجه بهتری مردم مشهد را خوشحال کنیم.

کاپیتان نیان الکترونیک مشهد بیان کرد: از مجموعه نیان الکترونیک تشکر می‌کنم که باعث شد مشهد پس از چند سال وقفه مجددا در لیگ برتر والیبال تیم‌داری کند. حیف بود که مشهد به لحاظ فنی و معنوی در لیگ برتر تیم نداشته باشد. سایر تیم‌ها نیز خوشحالند که در سفر به مشهد به زیارت امام رضا (ع) نیز مشرف می‌شوند.

بهبودی با اشاره به اینکه اضافه شدن محمد موسوی نیز می‌تواند کمک زیادی به نیان کند، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی با این تیم و گروه کسب کنیم. گروه و تیم خوبی داریم. کمی نیاز به همت داریم تا اتفاقات خوبی برای والیبال مشهد رقم بزنیم.

کاپیتان نیان الکترونیک مشهد افزود: در ورزش هیچ چیزی از قبل پیش‌بینی شده نیست. ما نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم که نیان دیر تشکیل شده است. باید با تلاش بیشتر عقب‌ماندگی نیان را جبران کنیم، چرا که ما هم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

بهبودی یادآور شد: تلاش می‌کنیم در هر جلسه تمرین و در هر بازی تمام توان خود را پای کار بیاوریم. با توجه به اینکه والیبال مساوی ندارد، هر تیمی بیشتر تلاش کرده و کمتر اشتباه کند پیروز خواهد شد. وظیفه ما این است تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: به جرات می‌گویم که هیچ تیمی در لیگ برتر والیبال توزان ندارد، حتی تیم‌هایی که زودتر از ما استارت زده و بیشتر از نیان هزینه کرده‌اند. باید این نکته را بپذیریم که لیگ ایران بدون بازیکنان خارجی پتانسیل ۱۴ تیم خوب با بازیکنان متوزان ندارد.

بهبودی گفت: خیلی خوب است که تعداد بازیکنان درجه یک در لیگ برتر تقسیم شده و این باعث می‌شود رقابت در نیم فصل دوم جذاب‌تر شود. امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم؛ یک لیگ برتر خوب نیز باعث معرفی شدن جوانان مستعد به والیبال ایران شده و امکان استفاده تیم ملی از این جوانان نیز فراهم می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->