صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: اگر چه اولین سال تشکیل تیم نیان الکترونیک است، اما آن‌ها بازی عالی و باکیفیتی را ارائه کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهر‌های گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد.
مسعود آرمات سرمربی تیم ایفاسرام اردکان پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل نیان الکترونیک مشهد در هفته سوم لیگ برتر والیبال گفت: با توجه به نخستین حضور نیان الکترونیک در لیگ برتر، عملکرد تحسین‌برانگیزی از این تیم را مشاهده کردیم.
وی با اشاره به اینکه این باخت چیزی از ارزش‌های این تیم کم نخواهد کرد، افزود: روند نیان نسبت به ۲ بازی گذشته خود بهتر شده بود و یقین دارم که در ادامه لیگ عملکرد بهتری ارائه خواهند کرد.
سرمربی تیم ایفاسرام اردکان تصریح کرد: از ابتدا پیش‌بینی کرده بودیم که دیدار سختی در مشهد خواهیم داشت. می‌دانستیم نیان با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد از امتیاز میزبانی خود قطعاً استفاده خواهد کرد.
آرمات گفت: روی نقاط ضعف تیم نیان کار کرده بودیم و برای آنان برنامه داشتیم، همچنین توانستیم نقاط قوت نیان را نیز از کار بیاندازیم که در نهایت موفق‌به کسب امتیاز از مشهد شدیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از مجموعه باشگاه نیان الکترونیک مشهد تشکر می‌کنم که با توجه به پرواز تیم ما موافقت کردند این دیدار ۳۰ دقیقه زودتر برگزار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.