کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم
سرخط خبرها

اکبری: توقع داریم فدراسیون همانند سیرجان، به ما هم بازیکن کمکی دهد

  • کد خبر: ۱۲۹۶۵۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
اکبری: توقع داریم فدراسیون همانند سیرجان، به ما هم بازیکن کمکی دهد
پیمان اکبری معتقد است سایپا با نفرزاده تیم خوبی خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی تیم والیبال پیکان در خصوص برنامه هایش برای باشگاه‌های جهان گفت: از فدراسیون توقع دارم که همانند سال پیش مثل فولاد سیرجان به ما در گرفتن بازیکن کمکی یاری دهد.
پیمان اکبری با اشاره به قدرت تیم‌های شرکت کننده گفت: ما اگر با همین نفرات در جمع برترین‌های جهان حاضر شویم، یک تیم معمولی و بی شانس خواهیم بود!
وی افزود: دوست دارم ما را نیز به چشم نماینده ایران ببینند.
وی در خصوص برد مقابل سایپا هم گفت: در ست اول و دوم بازی پایاپایی داشتیم و در پوئن‌های حساس پایانی ست دوم توانستیم به بازی برگردیم. سایپا تیم جوان و با انگیزه ای‌ست و مقابل ما با تمام وجود بازی کرد. مطمئنم که این تیم با نفرزاده تیم قدرتمندی خواهد شد.
وی در خاتمه یادآور شد: به لحاظ حمله در طول سه ست شرایط خوبی داشتیم و با تجربه بالای بازیکنان خود و در لحظات حساس موفق شدیم مسابقه را کنترل کرده و پیروز شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->