صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۴۵۰ زائر پیاده معلول در دهه آخر صفر به مشهد سفر کردند

  • کد خبر: ۱۲۹۴۷۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
آیین تجلیل از خیرین پویش حریم عشق رضوی برگزار شد. مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۴۵۰ زائر پیاده معلول در دهه آخر صفر به مشهد سفر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر مسعود فیروزی در نشست تجلیل از خیرین نیکوکار دهه پایانی صفر بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات این اداره کل برای زائران تحت پوشش این سازمان گفت: در ایام دهه پایانی صفر و با کمک خیرین توانستیم ۱۲۰۰ نفر را در مرکز پالیزکاران مستقر کنیم.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۵۰ نفر از افراد دارای معلولیت و خانواده شان از سرخس پیاده به سمت مضجع شریف رضوی آمدند. 

فیروزی اظهار کرد: در همین ایام، روزانه ۵ هزار غذای گرم توزیع نیز توزیع شد. 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی متذکر شد: همه این اقدامات در قالب کمک خیرین عزیز شکل گرفت و تعامل مردم و مسئولین در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

شتابدهنده اجتماعی در مشهد لازم داریم

علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این مراسم با اشاره به ظرفیت های مشهد در حوزه مدیریت آسیب های اجتماعی گفت: در حال حاضر به یک شتابدهنده اجتماعی در این شهر احتیاج داریم.

وی ادامه داد: در کنار این شتابدهنده، باید به پردیس های توانمندسازی مددجویان و خانواده ایشان نیز پرداخته شود تا اوقات فراغت، آموزش و یاد گیری و بهره مندی از پتانسیل های اجتماعی جامعه هدف بهزیستی نیز پربارتر شود.

قادری چرایی انتخاب مشهد برای حوزه های مذکور را اینطور عنوان کرد و گفت: ظرفیت هایی که مضجع شریف امام رضا(ع) در این شهر خلق کرده است آنقدر زیاد است که جامعه هدف ما نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.