صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان برای بیش از ۲ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال تخلف صنفی و غیرصنفی پرونده تشکیل داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ناصر شعربافیان روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: «در نیمه نخست امسال تعداد بازرسی در حوزه واحد‌های نانوایی استان ۱۸ هزار و ۵۳۳ مورد و بازرسی اقتصادی مرتبط با بخش کشاورزی اعم از صنفی و غیرصنفی (توزیعی) و در زمینه توزیع سایر کالا‌های اساسی ۷۷ هزار و ۱۷۸ مورد ثبت و انجام شده است.»

۱۵۰۰ تخلف صنفی در نانوایی‌ها

وی ادامه داد: کل تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی این مدت در استان ۷ هزار و ۳۶۴ فقره است که یک‌هزارو ۵۲۰ مورد آن مربوط به حوزه نان است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات در حوزه نان ۱۳۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال و نیز ارزش تخلفات کشف شده در سایر کالا‌های اساسی و صنوف به میزان ۲ هزارو ۵۹ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال است.

این درحالی است که ۴۸ درصد از صنوف موجود در خراسان رضوی توزیعی بوده و فعالیت افزون بر ۱۸ درصد آن‌ها ارائه خدمات فنی است. همچنین ۱۷ درصد اصناف خراسان رضوی نیز در حوزه تولید و حدود ۱۶ درصد آن‌ها در عرصه خدمات فعالیت دارند.

جمعیت صنفی خراسان رضوی ۹ درصد جمعیت صنفی کشور را تشکیل می‌دهد و سهم صنوف تولیدی این استان از کل بازار کشور ۲۲ درصد است.

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ پل ارتباطی برای دریافت گزارش‌ها، اخبار، اطلاعات و شکایات مردمی در حوزه محصولات کشاورزی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.