صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دفتر ششم از مجموعه نمایشنامه­‌های «دراما»، و دفتر سوم از مجموعه داستان‌­های کوتاه و آلترناتیو «مینی­‌داستانیسم» منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در دفتر ششم «دراما» خلیل اسماعیلی با نمایشنامه­ «صدای پای آب»، جواد تولمی با «عکس سوخته»، پریسا عباس­زاده با «لالایی با نُت لا»، مهشید سلیمانی با «ندای درون»، امید وکیلی‌­نژاد با «وضعیت قرمز»، مسلم آئینی با «هامون»، و رحیم رشیدی­‌تبار با نمایشنامه­ «هنبوری»، حضور دارند.

انتشار دفترهای جدید دفتر «دراما» و «مینی‌­داستانیسم»

و در دفتر سوم مینی­داستانیسم، ۲۹ داستان­ کوتاه و عموماً آلترناتیو از خلیل اسماعیلی، رضوان کرباسی، زهرا نوری، پریسا عباس­زاده، امید وکیلی­‌نژاد، مهشید سلیمانی، و محسن عظیمی، منتشر شده است.

خلیل اسماعیلی سرپرست و ویراستار این مجموعه­‌ها در این رابطه می­‌گوید: ما در این دو دفتر نیز همچون دفاتر پیشین سعی کرده‌­ایم با نگاهی منتقد اما منصفانه، و رویکردی آسیب‌­شناسانه، به برخی چالش‌­ها و معضلات روزِ اجتماعی، فرهنگی، و اقتصادی پیرامون­مان بپردازیم و در هیئت و بستر داستان­‌هایی جذاب، دراماتیک و تا حد ممکن بدیع، دغدغه­‌هایمان را با مخاطبان­مان به اشتراک بگذاریم و درواقع با آن‌ها به مشورت و هم­‌اندیشی بنشینیم؛ چون باور داریم که جامعه یعنی مردم، و طبیعتاً مشکلات هر جامعه­‌ای باید از درون و به­ دست مردمان همان جامعه آن­ هم به­‌طور ریشه­‌ای و اساسی حل و فصل شود. قاعدتاً لازمه این مهم ­تأمل و تفکر در امور است؛ و هنر و ادبیات به­ خوبی بستر آن را فراهم می‌­کند.

کتاب «دراما» در ۲۰۰ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان و «مینی­داستانیسم» در ۱۲۰ صفحه و با قیمت ۶۰ هزار تومان، هر کدام از کتاب با شمارگان ۷۰۰ نسخه در انتشارات ناظرزاده کرمانی منتشر شده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.