صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به هیچ وجه تعطیلی مدارس استان به دلیل شیوع بیماری فصلی آنفولانزا در دستور کار نیست و تداوم آموزش حضوری و عدم حضور دانش آموزان مبتلا در دستور کار قرار دارد.

آرزو جاودانی | شهرآرانیوز؛ صفدر سلطانی روز سه شنبه با اعلام این خبر به شهرآرانیوز افزود: طی جلسه مشترک روز گذشته با حضور نمایندگان فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان غذا و دارو ونیز این اداره کل وضعیت شیوع بیماری در میان دانش آموزان و ضرورت تصمیمگیری در این زمینه بررسی شد.

وی ادامه داد:نکته قابل توجه از ماحصل جلسه این است که به هیچ وجه تعطیلی آموزشگاهها را در استان نخواهیم داشت و صرفا آموزشهای تحصیلی به صورت حضوری ادامه پیدا می‌کند ولی دانش آموزان مبتلا می‌توانند تا بهبودی کامل در مدرسه حاضر نشوند.

وی گفت: تا زمانی که تایید پزشک باشد برای هیچ دانش آموزی غیبت غیرموجه منظور نمیشود و طبق پروتکلها پنج روز غیبت دانش آموز برای بهبودی مد نظر خواهد بود.

معاون سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه براین تاکید بر استفاده از ماسک امروز دوباره به تمامی مدارس ابلاغ میشود و مقرر شد دانشکاه علوم پزشکی محتواهای آموزشی و پیشگیرانه مناسب را آماده و در اختیار ما قرار دهند تا در جهت آموزش مردم ،والدین و دانشآموزان در شبکه شاد باگذاری شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
توروخدا مدارس تعطیل کنید ، خیلی زیاد شده در مشهد
حصاری
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
سلام اگه بخاطر آنفلونزامدارس تعطیله تمام روسواههای نیشابور ۹۰درصد دانش آموزان گرفتارشدن اگه بخاطد مامنیت هست که واضح بگین چون تمام دانش اموزان مخصوصا نیشابور ردستاههای قدمگا همه بستری هستن