صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد:

ارائه ۱۰۰ هزار خدمت به شهروندان از طریق سامانه امداد ۱۹۴

  • کد خبر: ۱۳۱۶۲
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ خدمت از طریق سامانه امداد ۱۹۴ به هم استانی‌های گرامی ارائه شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: از این آمار، ۷۶۸۷۵ تماس عادی، ۱۹۵۷۷ تماس فوری، ۳۱۵۷ خیلی فوری و ۸۵۹ مورد یعنی کمتر از یک درصد پیام اضطراری بود.
وی افزود: میزان پیام‌های اضطراری امسال در مدت مشابه با سال ۹۷، ۵۰ درصد کاهش داشته که دلیل آن کنترل و دقت بیشتر در تشخیص و نحوه انتقال پیام به امداد مناطق است.
افتخاری گفت: مطابق تقسیم بندی انجام شده در حوزه بهره‌برداری، پیام‌های عادی شامل افت فشار، قطع معمولی، صدای کنتور و رگولاتور و پیام‌های فوری شامل استعلام سازمان‌ها برای حفاری، نشتی شبکه گاز و موارد ناایمن می‌شود. همچنین نشت مشکوک زمینی و نشت از تاسیسات با طبقه بندی خیلی فوری و در نهایت حوادث شبکه، انشعاب، کنتور و رگولاتور، انفجار، آتش سوزی و گازگرفتگی در دسته‌بندی پیام‌های اضطراری قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول افزود: کلیه تماس‌های شهروندان با سامانه امداد ۱۹۴ مطابق با زمان‌بندی اعلام شده مورد بررسی قرار می‌گیرد. برخی از مشکلات و سوالات در مرحله اول با راهنمایی اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده شده و در برخی از موارد که نیاز به اعزام نیرو‌های امدادی در محل حادثه است، اطلاعات مشترک یا متقاضی به اداره گاز منطقه مربوطه ارسال می‌شود. به دنبال ارسال این پیام، نیرو‌های امدادی موظف به مراجعه به محل در زمان مشخص و رفع مشکل هستند.
مدیربهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان محترم می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس گرفته و موضوعات و مسائل مرتبط با گاز طبیعی را بیان کنند.
خراسان رضوی پس از استان تهران بزرگ بیشترین تعداد مشترک گاز کشور را دارد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.