افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی
سرخط خبرها

شاخص گازرسانی در خراسان رضوی سبز شد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۴
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
شاخص گازرسانی در خراسان رضوی سبز شد
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: با بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری و ۹۰ درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز، شاخص گازرسانی شهری و روستایی خراسان رضوی سبز شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید فانی با اعلام این خبر که شاخص گازرسانی استان در بخش شهری حدود سه درصد و در بخش روستایی نزدیک به ۱۴ درصد بالاتر از ضریب نفوذ گاز در کل کشور است، گفت: مطابق شاخص وزارت نفت در حوزه گازرسانی، خراسان رضوی با ضریب پوشش ۱۰۰ درصدی گاز در بخش شهری و ۹۰ درصدی در بخش روستایی واجد شرایط حائز کسب عنوان «استان سبز» شد.
وی با اشاره به رشد قابل ملاحظه شاخص گازرسانی خراسان رضوی در چند سال گذشته افزود: از مجموع ۲۶۷۳ روستای واجد شرایط گازرسانی تا ابتدای سال ۹۲ فقط ۹۴۶ روستای استان با ضریب نفوذ ۵۶ درصد گازدار بود که این رقم در شش سال گذشته با افزایش چندبرابری ظرفیت کاری به ۲۱۵۷ روستا با ضریب ۹۰ درصد رسید. در این مدت هر ۲ روز یک روستای استان گازدار شد.
فانی ادامه داد: در بخش شهری نیز ۷۸ شهر استان با یک میلیون و ۴۳۸ هزار خانوار به صورت ۱۰۰ درصدی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: درحال‌حاضر طرح‌های گازرسانی در ۴۰۲ روستای استان با جمعیت ۴۴ هزار و ۷۴۹ خانوار نیز در حال اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها به ضریب نفوذ ۹۸ درصدی در بخش روستا‌های واجد شرایط استان خواهیم رسید.
فانی افزود: تاکنون ۳۴ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در خراسان رضوی احداث شده و دو میلیون و ۳۳۳ هزار مشترک نیز از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.
وی یادآور شد: خراسان رضوی رتبه اول شبکه‌گذاری گاز در کشور و رتبه دوم تعداد کل مشترک را پس از استان تهران بزرگ دارد.
فانی به بهره‌مندی ۱۳ هزار و ۶۷۹ مشترک صنعتی عمده و جزء از نعمت گاز نیز اشاره کرد و گفت: گاز طبیعی به عنوان یک انرژی گرمایشی پاک و ارزان باید به عنوان موتور محرک و پیشران توسعه اقتصادی مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->