صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۰ هزار پرونده تخلف در اصناف در شش ماه نخست سال به تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شده است که بیشترین پرونده مربوط به گرانفروشی بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دلداری، رئیس کنترل و بازرسی اتاق اصناف مشهد در گفت وگو با شهرآرانیوز با بیان این مطلب گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۱۹۳ هزار بازرسی انجام شده است که منجر به تنظیم ۱۰ هزار پرونده تخلف و ارسال به اداره تعزیرات استان شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ۱۰ هزار پرونده تخلف در این شش ماه ۴۰۶ هزار میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: بیشترین حجم تخلف‌ها با ۴۶۰۰ پرونده مربوط به گرانفروشی است، همچنین ۳ هزار و ۸۹۰ پرونده مربوط به عدم درج قیمت، ۴۱۷ مورد عرضه خارج از شبکه در بحث آرد و نان بوده است.
وی افزود: علاوه بر این ۱۲۶۵ مورد عدم رعایت قوانین نظام صنفی بوده ست همچنین در این ۶ ماه ۶۳۰ مورد پرونده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنظیم شده است.

دلداری با اشاره به نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ گفت: در یک ماه اخیر ۱۹۵ مورد بازرسی در بازار مرغ انجام شده است که ۳۰ پرونده تخلف به مبلغ ریالی ۲۰ میلیارد ریال عرضه خارج از شبکه انجام شده است.
رئیس کنترل و بازرسی اتاق اصناف مشهد در ادامه گفت: همچنین ۲۳۰ واحد عرضه تخم مرغ چه در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌های بزرگ و شرکت‌های پخش مستقیم بازرسی شده است که ۱۵ فرم به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال تنظیم شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
چاره اش فقط حذف یارانه از آرد و پرداخت مستقیم به سرپرستان خانوار است