صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 رئیس کمیته امداد از پرداخت افزایش سی‌درصدی مستمری مددجویان از آبان‌ماه خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت افزایش مستمری مهرماه نیز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد در حاشیه امضای تفاهمنامه واگذاری ۳ هزار دستگاه انواع تراکتور با استفاده از تسهیلات بانکی حداکثر به‌میزان ۴ هزار میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد از منابع جزء یک بند تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ که صبح امروز با حضور سید محمد موسوی معاون وزیر صمت، هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که مستمری مددجویان کمیته امداد از چه‌زمانی افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: بر اساس لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال کرد و مجلس نیز آن را به تصویب رساند مستمری مددجویان از ابتدای مهرماه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص میزان افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد گفت: بر اساس مصوبه مجلس این مستمری ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مستمری مددجویان با اعمال افزایش ۳۰ درصدی از آبان ماه به حساب مددجویان واریز خواهد شد، تصریح کرد: مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان مربوط به مهرماه نیز بر اساس برنامه‌ریزی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علی ابتکار شما؟ را به زینب زجر کشیده
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
سلام شما؟ را به زینب زجر کشیده وحسین مظلوم صدای مارا به رهبر وریس جمهور برسانید که مستمری بگیران وفقرا کمیته امداد وبهزیستی..ماهیانه اندازه پول تو جیبی یه روز بچه هست؟ از پول نفت و گاز وطلا ومعادن وووبه مستضعفین مستاجر بچه دار حداقل ۸میلیون تومان تادوازده ۱۲میلیون تومان مستمری یدهید..اجرکم عندالله..ماهیانه اجاره خونه فقط ۴تا ۵میلیون هست؟