صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همه راضی به سقوط شهرخودرو!

  • کد خبر: ۱۳۳۰۶۴
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
بازی فردای شهرخودرو با پارس جنوبی جم هم لغو شد تا وضعیت نماینده فوتبال مشهد مبهم‌تر از قبل دنبال شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور فردا برگزار می‌شود و بازی شهرخودرو مشهد و پارس جنوبی جم، مطابق انتظار لغو شد تا همه منتظر حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشند.

جلسه تعیین‌تکلیف تیم نابسامان لیگ‌یکی فوتبال مشهد تقریبا ۳ هفته پیش برگزار و به‌حکم سازمان لیگ قرار شد مدیران شهرخودرو در یک بازه زمانی دو هفته‌ای بدهی‌هایشان را بدهند و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان را باز کنند، اما این موعد هم به پایان رسید و هیچ اتفاق جدیدی رقم نخورد!

حالا، اما همه منتظر شنیدن حکم کمیته انضباطی هستند، حکمی که تقریبا از همان روز اول هم مشخص بود که بنا به قانون احتمالا این تیم را به ۲ رده پایین‌تر بفرستد. البته مدیران باشگاه شهرخودرو و هیئت فوتبال استان در یک مورد استثنائا با همدیگر اشتراک نظر دارند و آن هم امیدوار بودن به عطوفت کمیته انضباطی!

به نظر می‌رسد هم هیئت فوتبال و هم مالکان شهرخودرو، به سقوط این تیم راضی هستند، اما از طرفی هم نمی‌خواهند به ۲ رده پائین‌تر بروند. براساس قوانین کمیته انضباطی در پرونده‌های مشابه، نهایتا تا ۲ رده سقوط در انتظار شهرخودرو است، اما اگر شرایط و دفاعیات مدیران باشگاه راضی کننده باشد، شاید این کمیته تنها یک رده سقوط را برای این باشگاه در نظر بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.