صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ برای مسئولان ترک فعل کننده در صدور کالابرگ الکترونیکی را امضا کرده‌اند، از دولت خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای این مصوبه مجلس اقدام کند.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان ماه) مجلس در تذکر شفاهی، گفت: از رئیس مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌خواهم که به این موضوع توجه کنند که وقتی قرار شد آزادسازی کالا‌ها و نرخ‌ها انجام شود در آن جا الزام دولت به این بود که در مورد جز یک بند ص تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۱ موضوع کالابرگ الکترونیکی را موردتوجه قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: اینجا مجلس محل دفاع از منافع ملت است، ما نهایت همکاری با دولت را داشتیم بنابراین از رئیس جمهور و مسئولان اجرایی که در خصوص صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی یادآور شد: تعدادی از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ را برای افرادی که در اجرای این مصوبه کم کاری و ترک فعل کرده اند را امضا کردند بنابراین از دولت می‌خواهیم که به مردم رسیدگی افزون تری کرده و کالابرگ الکترونیکی را صادر کنند چرا که مجلس در این زمینه پای کار ایستاده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.