صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

املاک پدیده شاندیز تقسیم شد

  • کد خبر: ۱۳۳۷۵
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
امروز مجمع شرکت پدیده شاندیز برگزار شد و طی آن تقسیم بندی املاک این شرکت اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این گزارش آمده است: املاک شرکت پدیده به تعداد ۵۴۵ فقره شامل (اسناد رسمی و عادی ) که اکنون در مالکیت شرکتهای ابنیه، توسعه، تجارت الکترونیک ، پدیده کیش ، آريا دوام و موسسه پشتیبانی و در سه بخش به شرح ذیل تقسیم بندی شده است .

۱- املاک داخل پروژه پدیده شاندیز
تعداد ۵۰ پلاک ثبتی شامل ۱۹۳ ( اسناد عادی و رسمی ) به مساحت حدود 44.7654 هکتار در داخل پروژه با اسناد عادی و رسمی وجود دارد که بخشی از این املاک دارای سند تک برگی و قسمتی دارای سند دفترچه ای و مقداری بصورت مبایعه نامه عادی می باشد.


۲- املاک خارج پروژه (داخل استان خراسان رضوی)
تعداد ۳۰ پلاک ثبتی شامل ۳۱۵ فقره ( اسناد عادی و رسمی ) در خارج از پروژه با کاربری های مسکونی - کشاورزی - صنعتی وجود دارد که بصورت کامل در اختیار و تصرف شرکت بوده و دارای سند مالکیت ششدانگ ، مشاعی و اسناد عادی می باشد که از تعدادی از آنها حفاظت و بصورت اجاره و الباقی با تناسب کاربری بهره برداری می شود.

٣- املاک خارج از استان خراسان رضوی
تعداد ۱۳ پلاک ثبتی و ۳۷ فقره ( اسناد عادی و رسمی) در خارج از استان خراسان رضوی در شهرهایی همچون شیراز- تهران - رامسر-تنکابن - کیش که قطعاتی با کاربری های مختلف وجود دارد و هم اکنون در حال بهره برداری یا حفاظت می باشد.
برنامه های مدیریت املاک در آینده الف - اقدامات جاری و برنامه های کوتاه مدت حفاظت و نگهداری از املاک بصورت حفاظت فیزیکی در مستحدثات و قطعات مسکونی وكشت موقت حفاظتی در اراضی کشاورزی جانمایی کلیه املاک بر روی سیستم های ماهواره ای و گوگل ارث.

پیگیری دریافت اسناد مالکیت تک برگی .
پیگیری رفع بازداشت از اراضی شرکت با توجه به دستورات قضائی و دریافت اسناد انها. پیگیری فک ترهین اسناد از بانک ها و موسسات باتوجه به دستورات قضایی پیگیری دریافت پایانکار الباقی ساختمانهای احداثی ومذاکره جهت حل و فصل اختلافات با شهرداری شاندیز پیگیری و مذاکره در خصوص حل و فصل موضوعات با راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان.


ب - برنامه های بلند مدت
پیگیری تجميع اسناد داخل پروژه شاندیز و تفکیک آن براساس مستحدثات موجود.
استفاده از طرح های بالادستی و پیشنهاد طرح های زود بازده در راستای ایجاد ارزش افزوده برروی املاک.
در آمد زائی از ساختمانهای آماده پروژه از طریق اجاره و واگذاری.
بروز رسانی مجوزهای موجود در قطعات داخل و خارج استان از جمله پروانه اراضی رامسر با کاربری های متنوع و باغ تنکابن . ج- برآورد منابع مالی جهت سال آینده در شرایط کنونی تعداد ۶۱ قطعه به ارزش برآوردی ۳۵۴۰ میلیارد ریال قابل واگذاری می باشد .
توضیح اینکه پروژه های پدیده شاندیز ، کیش،رامسر و رستورانهای پدیده شاندیز و تهران جزو موارد فوق نمی باشد .

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.