صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی از کاهش مبتلایان بدحال بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۱۸ نفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان کاشی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا گفت: این در حالی است که در ابتدای آبان ماه تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا، ۲۵ نفر بوده است.

او افزود: در شبانه روز گذشته، ۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی و بستری شده‌اند و بدین ترتیب شمار کل بستری شدگان مبتلا به ۴۴ بیمار رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا  ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

پهلوان کاشی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۹۲ آزمایش در مناطق زیر پوشش نجام شده است که ۵۲۹ هزار و ۹۱۵ مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.