صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری که همراه هیاتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهار داشت: آمده ایم اندوه و ناراحتی رهبر انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیر‌هایی را دنبال کرده‌اند، اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می‌باشد و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی‌مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل‌سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هیات همراه با استقبال نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.