صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۶۵ درصد مردم مشهد تحت پوشش بیمه

  • کد خبر: ۱۳۴۸۷
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در استان ۹۰۹ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و ۲۳۰ هزار نفر مستمری بگیر هستند که با احتساب افراد تحت تکفل بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدمحسن نظام خیرآبادی عصر امروز در دیدار با فرماندار بردسکن اظهار کرد: ۶۵ درصد از جمعیت مشهد زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ۶۵ هزار بیمه‌شده در گروه کارگران ساختمانی زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند که در سال جاری با شناسایی کارگران فاقد پوشش بیمه به این تعداد افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر ۲ درصد به جمعیت بیمه‌شدگان زیرپوشش این سازمان در خراسان رضوی افزوده شده است، بیان کرد: ۲۷ شعبه فعال به‌همراه ۱۷ کارگزاری و ۲۲ شعبه اقماری، خدمت‌رسانی به ۳ میلیون نفر از جمعیت خراسان رضوی را برعهده دارند.

بیش از ۹ هزار بیمه‌شده اصلی در بردسکن داریم

همچنین فرماندار بردسکن در این مراسم گفت: از جمعیت ۷۵ هزار و ۶۰۰ نفری این شهرستان، ۹ هزار بیمه‌شده اصلی و ۳۶ هزار بیمه‌شده تبعه‌ای داریم.

مجتبی شاکری با بیان اینکه بیمه یک فرصت بسیار خوب و مغتنمی برای مردم است، افزود: بایستی در راستای تبیین فرهنگ بیمه و مزایای آن در سطح جامعه تلاش کنیم، چرا که در همه حوزه‌های کشاورزی، مسکن و خودرو اگر بحث حمایت بیمه‌ای نباشد، خیلی از افراد در زمان بروز حوادث با مشکل مواجه می‌شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعات، تکریم ارباب رجوع در اولویت‌کاری سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.
 
منبع: فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.