صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در خراسان رضوی در حوزه توسعه شهری و شهرداری‌ها ایجاد می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ میثم کرمانی عصر امروز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه در همایش شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در سبزوار عنوان کرد: با راه‌اندازی این صندوق می‌توان با وجود منابع اندک از پتانسیل بالای بورس در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان بهره‌مند شد.

وی اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان و انجمن توسعه سرمایه‌گذاری و عمران خراسان رضوی به امضا رسیده که از مفاد آن می‌توان به تامین کالا، تجهیزات و مصالح ساختمانی، فروش اینترنتی محصولات شهر‌های کوچک و روستاها، استانداردسازی تجهیزات فضا‌های سبز، هوشمندسازی و یکپارچه‌سازی حوزه خدمات شهری در حوزه انفورماتیک و طرح جامع ماشین‌آلات شهرداری‌ها اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: این سازمان در ردیف سازمان‌های پیشرو در کشور است که خدمات ارائه دهنده آن به شهرداری‌های استان در رتبه خوبی قرار دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از دفتر امور شهری در ارائه خدمات و حمایت از توسعه طرح‌ها، خواستار خریداری ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها از این سازمان شد.

حسین مقصودی با اشاره به اصلاح ماده ۵۸ قانون شهرداری‌ها در سال جاری افزود: با هم‌افزایی سازمان همیاری شهرداری‌ها، دفتر امور شهری و شهرداران با ارائه راهکار طرح اصلاح ماده ۱۰۰ و ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها را مطرح کنند و برای تصویب به نمایندگان استان ارائه دهند.

شهردار سبزوار نیز گفت: با همدلی بین شورا و شهرداری و همراهی شهروندان توسعه زیربنایی و پایدار شهری سبزوار رقم خورده و بستر‌های توسعه، تعامل و پیشرفت، تحقق عینی یافته چنان که این شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

سید علی کوشکی عنوان کرد: بهره‌برداری از بزرگراه ابریشم به طول ۴ کیلومتر در دو لاین، احداث و تکمیل پیاده‌راه طراوت، آسفالت کوچه‌ها و معابر، بازگشایی خیابان‌ها، جلوگیری از تضییع ۲۰۰ میلیارد تومانی بیت‌المال از فعالیت‌های مهم صورت گرفته طی سال جاری بوده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.