صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر به انتخاب و فعالیت مهدی تاج بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام پژمانفر، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، پیش‌تر هم از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال خواسته بود در مورد تایید صلاحیت افراد به خصوص مهدی تاج دقت عمل لازم را داشته باشند.

وی امروز و در جریان نشست خبری رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در مشهد یک بار دیگر به این مورد واکنش نشان داد و در پاسخ به سوال خبرنگار شهرآرا گفت: من پیش‌تر گفتم و بازهم تکرار می‌کنم آقای تاج تخلفاتی داشته و ما همه این موارد را به دستگاه‌های مربوطه انتقال دادیم و می‌گوییم نباید ایشان انتخاب می‌شد. اما الان شرایط کمی متفاوت است.

وی در ادامه افزود: قسمت عمده جامعه ما این روز‌ها درگیر اخبار و مسابقات جام جهانی است و ما هم بواسطه این شرایط فعلا را تحمل می‌کنیم، اما مطمئن باشید بعد از پایان جام جهانی بازگشت تیم ملی به کشور، اقداماتی را درخصوص ایشان (مهدی تاج) خواهیم داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
خداازش نگذره فاتحه تیم ملی رخواند بااین شکست سنگین مقابل انگلیس آخه تیم قبلی باآن مربی خوب ویلتموس چی کم داشت که اینجور تیشه به ریشه حثیت فوتبال زد آخر تاکی باید این آدم مسئول فوتبال باشه