صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از عضویت بیش ۳ هزار نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در ایام هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی هدف از اجرای طرح عضویت رایگان را ارائه خدمات کتابخانه‌ای بهینه‌تر و تشویق مردم به سمت و سوی کتابخانه برای ایجاد ملتی کتابخوان و به تبع آن آگاه و مطلع عنوان کرد.

وی همچنین به بازدید قریب به ۸ هزار نفر در گروه‌های سنی مختلف اعم از دانش آموز، دانشجو و سایر گروه‌های آموزشی از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه‌ها، نشست‌های کتابخوانی، برگزاری زنگ کتاب و رونمایی از کتاب از جمله فعالیت‌ها و راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر نسل جدید با کتابخانه به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی است.

حسینی، این حجم بازدید از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی را حاکی از اعتماد مردم به این مجموعه و اشتیاق آن‌ها به حضور در مکان‌های آموزشی و فرهنگی و بهره مندی از منابع معتبر و خدمات آن دانست.

شایان ذکر است، طی هفته گذشته به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی ۵۰۰ نفر درکتابخانه مرکزی رضوی و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها به صورت رایگان به عضویت این کتابخانه‌ها درآمدند.

منبع: آستان نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.