صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نفرات برتر استان خراسان رضوی در هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی، در رشته FIFA۲۲ در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران امسال علاوه بر استان تهران در ۵ استان خراسان رضوی، قزوین، اردبیل، خوزستان و مازندران و در قالب رویدادی ملی همراه با برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها با شعار «تا پای جان، برای ایران» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد که امشب در رشته FIFA۲۲ نفرات برتر خود را شناخت.
مرتضی اسکافی، دبیر مسابقات استانی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در خراسان رضوی گفت: ۴۸۰ نفر از پسران ۱۵ سال به بالا از خراسان رضوی در مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی این منطقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: ۹ بازیگاه (گیم نت) در مشهد برای برگزاری این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده بود که برگزیدگان هر مرکز با یکدیگر به صورت حضوری و آفلاین به رقابت پرداخته و سه نفر از بین آنان به عنوان نفرات اول و دوم و سوم استان خراسان رضوی معرفی شدند و به ترتیب جوایز ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیونی دریافت کردند.

اسکافی افزود: در بخش آنلاین، بازی‌های فوتبالیستارز، کات آف، منچیکو و کوییز از جمله بازی‌های ایرانی حاضر در این رویداد هستند که مسابقات آن از طریق سایت تخصصی (baazico.ir) برگزار می‌شود که در تارنمای رسمی بنیاد (ircg.ir) معرفی شده و قابل دسترس است.

قابل ذکر است در رشته FIFA۲۲، بهزاد الهی با انتخاب تیم لیورپول و با شکست رقیب خود پاریسن ژرمن به هدایت مصطفی نعمتی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی و به مقام اول این مسابقات دست یافت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.