آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو
سرخط خبرها

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد برگزار می‌شود + لینک ثبت نام و قوانین

  • کد خبر: ۱۳۴۷۳۸
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
  • ۱
جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد برگزار می‌شود + لینک ثبت نام و قوانین
رقابت‌های جام قهرمانان بازی‌هایی ویدیویی ایران از ۲۵ آبان در سینما پارک بازار و ۸ گیم‌نت مختلف مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران امسال علاوه بر استان تهران در ۵ استان دیگر از جمله خراسان رضوی و در قالب رویدادی ملی همراه با برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها با شعار «تا پای جان، برای ایران» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار و به منتخبان این رویداد تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان جوایزی اهدا می‌شود.

بخش حضوری بازی آفلاین فیفا در این رویداد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و انجمن ورزش‌های الکترونیک به صورت حضوری در بازیگاه‌های (گیم نت) منتخب هر استان به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی و برخی از نفرات برتر بعدی به عنوان تیم استان در مرحله مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده داوران اعزامی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بازی‌های مرحله یک شانزدهم، یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی را اجرا و داوری می‌کنند و بازی نهایی نیز در اختتامیه هر استان برگزار می‌شود. به نفر اول مسابقات فیفا مبلغ ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی و نفرات بعدی تا ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان جایزه غیر نقدی اهدا می‌شود.

این مسابقات از ۲۵ آبان در مشهد، در پردیس سینمایی پارک‌بازار، پردیس موسسه شمایل، گیم‌نت آلفا، گیم‌سنتر سردار، گیم‌نت مارکا، گیم‌نت سناتور، گیم‌نت سیتی‌ استار، گیم‌کلاب سجاد و مجموعه بازی لیور با هزینه ورودی ۵۰ هزار تومان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت baazico.ir در این رقابت‌ها ثبت‌نام فرمایند.

قوانین این رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

شرکت‌کنندگان برای ورود به مسابقات باید قوانین تعیین شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را قبول داشته باشند.

احترام به داوران و برگزارکنندگان مسابقات از جانب تمامی افراد شرکت کننده الزامی است.

هر شرکت‌کننده فقط می‌تواند برای شرکت در مسابقات در یک بازیگاه ثبت نام کنند. در صورت مشاهده نام تکراری در لیست ثبت‌نام، به انتخاب هیات داوران فقط یک نام در مسابقات قرار داده خواهد شد.

شرکت تمامی عوامل اجرایی در مسابقات ممنوع است.

شرکت‌کنندگان موظف هستند، ۱۵ دقیقه قبل از شروع مسابقه، در محل بازیگاه حاضر شده و حضور خود را به داوران اعلام کنند.

ارائه کارت ملی یا شناسنامه شرکت‌کننده به داوران بازی‌ها جهت احراز هویت الزامی ‌می‌باشد.

لازم به ذکر است که پس از گذشت ۱۵ دقیقه از زمان شروع مسابقه و غیبت هر یک از مسابقه‌دهندگان، نتیجه بازی ۳ بر صفر خواهد شد.

در صورت غیبت هر دو بازیکن، هر دو از جدول مسابقات حذف خواهند شد.

امکان تعویق مسابقات به هر دلیل، وجود ندارد.

در صورت تمایل، بازیکنان می‌توانند با دسته شخصی استاندارد در مسابقات شرکت کنند.

ساختار قرعه کشی و نحوه برگزاری مسابقات در رده محلی، استانی و کشوری:

تمامی شرکت کنندگان یک بازیگاه در یک جدول قرار خواهند گرفت و مسابقات به صورت ۲ برد از ۳ بازی انجام خواهد شد و نفرات برتر هر بازیگاه، در روز اختتامیه، فینال استان را برگزار می‌کنند.

قرعه‌کشی مسابقات با استفاده از نرم‌افزار مایکروسافت اکسل و به صورت تصادفی با توجه به بازیگاه انتخاب شده توسط متقاضی انجام خواهد گرفت.

نفرات برتر هر استان به مسابقه فینال قهرمانان مسابقات که در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد. تاریخ و محل برگزاری مسابقه فینال کشوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

 قوانین مسابقات فیفا ۲۲:

مسابقات به صورت ۳ بازی ۶ دقیقه برگزار خواهد شد و برنده نهایی بازیکنی است که ۲ بازی از ۳ بازی را برنده شود.

در صورت تساوی در هر بازی، ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی خواهد بود.

انتخاب استادیوم بر عهده داور بوده و رنگ لباس نیز مطابق با قوانین فوتبال انتخاب می‌شود (تیم میزبان،‌ لباس اول و تیم مهمان، لباس دوم).

انتخاب تمام تیم‌ها به غیر از تیم‌های منتخب و غیر رسمی، مجاز می‌باشد.

انتخاب تیم یکسان مشکلی ندارد و هر بازیکن اجازه تعویض تیم پس از هر مسابقه را دارد.

تمامی مسابقات بر روی کنسول ps4 خواهد بود.

هر دو بازیکن باید از دفاع Tactical استفاده کنند . در صورت عدم رعایت این مورد ، بازیکن خاطی بازنده آن مسابقه خواهد بود.

انجام تعویض فقط زمانی امکان پذیر است که توپ از زمین مسابقه خارج شده باشد.

استفاده از تیم بانوان، در مسابقات خانم‌ها بدون مشکل است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
سلام من رسول عاشق گیم و دوست دارم گیمر خوبی بشم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->