صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ساعات بعدازظهر علاوه بر افزایش سرعت وزش باد در اکثر نقاط استان بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد و فردا در دامنه‌های هزار مسجد بارش باران همراه با رعدوبرق را خواهیم داشت.

گروه جامعه|شهرآرانیوز،  آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای یک درجه سردترین و تایباد با بیشینه دمای ٢٧ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تربت‌حیدریه با ٢٩ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۶ و ٢٣ درجه گزارش شده که امروز دمای هوای این کلانشهر بدون تغییر نسبت به روز گذشته در گرمترین ساعات ٢٣ درجه و در سردترین ساعات ۵ درجه خواهد بود.

رضایی‌پور ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از ساعات بعدازظهر علاوه بر افزایش سرعت وزش باد در اکثر نقاط استان بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد و فردا در دامنه‌های هزار مسجد بارش باران همراه با رعدوبرق را خواهیم داشت. گفتنی است تا اواخر هفته شاهد گذر ابر خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما آغاز می‌شود و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه سردترین روز هفته خواهند بود. همچنین کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد و با توجه به وزش باد طی روز‌های آینده از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد. 

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ١٣٧ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ١٢٩ در شرایط ناسالم قرار دارد.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه‌های مفتح با شاخص ۱۵۱، پایانه امام رضا (ع) با شاخص ١۶١ و کریمی با شاخص ١۵٧ و چمن با شاخص ١۶٢ در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.