صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با ۲۳۱ رای موافق؛

نمایندگان طرح «الزام دولت به تعیین سرفصل درسی جنایات آمریکا » را تصویب کردند

  • کد خبر: ۱۳۷۱۴
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
  • ۱
نمایندگان در جلسه علنی امروز ، یکشنبه ۱۵ دی ماه مجلس شورای اسلامی با  طرح «الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات و توطئه‌های آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها» موافقت کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان با ۲۳۱ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و بدون هیچ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۹ نماینده حاضر در صحن با این طرح موافقت کردند.

به موجب ماده واحده این طرح؛ وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مکلفند با بهره گیری از تمام اسناد تاریخی به ویژه اسناد بجای مانده از لانه جاسوسی آمریکا در تهران، سرفصل جنایات، توطئه ها، خیانت‌ها و مداخلات نظام استکباری به ویژه دولت آمریکا در دنیا «با اولویت کشور ایران» در برنامه‌ها و کتب درسی مدارس، موسسات، آموزش عالی و دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی کشور اعم از وابسته به این وزارتخانه‌ها و یا تحت نظارت آنان بگنجانند.

براساس تبصره این ماده واحده؛ وزارتخانه‌های مذکور موظفند ظرف مدت ۳ ماه دستورالعمل و برنامه اجرایی این قانون را تهیه کنند و هر ۶ ماه یک‌بار گزارش عملکرد خود در اجرای این قانون را به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ارائه کنند. 
 
منبع: میزان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
با سلام عجب آخر آقایون چرتشون پرید هرچی درس دهقان فداکار حسین فهمیده رو حذف کردن برگردونن خودش حکایت جنایت امریکا هم توش هست