صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دیدار تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در مرحله گروهی جام جهانی قطر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خلاصه بازی تیم های ملی کرواسی و بلژیک 

 
تیم ملی کرواسی پس از اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ را با تساوی غیرمنتظره مقابل مراکش آغاز کرد، در دومین دیدار نمایش فوق‌العاده‌ای برابر کانادا داشت و به برتری چهار بر یک رسید تا همین نتیجه کاری کند آن‌ها نیاز به یک تساوی در آخرین مسابقه مرحله گروهی در جدال با بلژیک داشته باشند که موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند و پس از شیر‌های اطلس به دور حذفی برسند.
نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در شرایطی امشب مقابل تیم سوم دوره گذشته این رقابت‌ها قرار گرفت که در نیمه دوم خوش‌شانس بود روملو لوکاکو در گلزنی بی‌دقت عمل کرد و ضرباتی به توپ زد که همه موقعیت‌های بلژیک از دست برود و این بازی حساس با تساوی بدون گل در ورزشگاه احمد بن علی خاتمه پیدا کند.
تیم ملی کرواسی با تساوی بدون گل مقابل بلژیک ۵ امتیازی شد و پایین‌تر از تیم شگفتی‌ساز و هفت امتیازی مراکش، در جایگاه دوم جدول گروه F جام جهانی قرار گرفت و بلژیک نیز با ۴ امتیاز در رتبه سوم ایستاد تا بزرگترین شگفتی جام با حذف آن‌ها رقم بخورد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.