کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

هازارد: کدام جنجال و درگیری؟ متحدتر از همیشه‌ایم

  • کد خبر: ۱۳۷۶۶۱
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
هازارد: کدام جنجال و درگیری؟ متحدتر از همیشه‌ایم
ادن هازارد گزارشات مربوط به درگیری اش با کوین دی‌بروینه و یان فرتونگن در رختکن بلژیک پس از شکست برابر مراکش را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیروزی خیره‌کننده تیم ملی مراکش مقابل بلژیک با نتیجه ۲-۰، به وضوح اعصاب تیم روبرتو مارتینز را به هم ریخته است. در واقع درگیری به وجود آمده و حواشی پیرامون این تیم نیز با این شکست ارتباط مستقیم داشته است. احتمالاً استارت ماجرا جایی کلید خورد که کوین دی‌بروینه پیش از بازی با مراکش اظهار نظری جنجالی را مطرح کرد و گفت که تیم ملی بلژیک برای قهرمانی در جام جهانی بیش از حد پیر است. حالا و بر اساس گزارش رسانه‌های بلژیکی به نظر می‌رسد که این تنش در اردوی تیم روبرتو مارتینز به اوج خود رسیده و پس از بازی با مراکش و در رختکن بلژیک، ادن هازارد، فرتونگن و دی‌بروینه با یکدیگر درگیر شده اند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که روملو لوکاکو در این بین نقش میانجی را ایفا کرده است.

ادن هازارد پس از انتشار این اخبار به شایعات واکنش نشان داد و گفت: هر چه در این رابطه گفته شده اغراق آمیز بوده و بزرگش کرده اند. اصلا اتفاق خاصی نبود. دیروز جلسه‌ای با حضور روبرتو مارتینز و همه بازیکنان داشتیم و در مورد مسائل زیادی حرف زدیم. دو روز برای بازی بعدی با کرواسی فرصت داریم و باید تلاش کنیم برنده شویم. همه متحد و هم قسم شده ایم تا از گروه صعود کنیم. تا الان اوضاع برای ما خوب پیش نرفته و همه می‌خواهیم این شرایط را تغییر دهیم. می‌دانیم که برای پیروزی چگونه باید بازی کنیم. همه با مربی هستیم و چیزی که اهمیت دارد، بازی بعدی است. هیچ بحثی بین بازیکنان و نیز با مربی صورت نگرفته است.

هازارد ادامه داد: فکر می‌کنم به اندازه کافی تیم خوب و باکیفیتی هستیم تا ورق را برگردانیم. مهم این است که مثل یک تیم متحد بازی کنیم. در مقاطع دشوار، کیفیت و توانایی‌های فردی نیز به کار تیم خواهد آمد. اینکه می‌گویند با فرتونگن درگیر شدم نیز دروغ است و هیچ مشکلی بین ما نیست.

کاپیتان تیم ملی بلژیک در پایان گفت: طبیعی بود که پس از شکست برابر مراکش همه بازیکنان عصبانی باشند، ولی نه اتفاق دیگری رخ داد نه چیزی شبیه به این. در مقطع دشواری قرار داریم که شاید دشوارترین مقطعی است که در تیم ملی تجربه کرده ام، ولی تیم‌های بزرگ می‌دانند چطور از این وضعیت خارج شوند. به همین دلیل باید متحدتر از همیشه باشیم و در زمین پیروز شویم. وقتی برنده می‌شوید، اعتماد به نفس خود به خود بیشتر می‌شود. اگر فقط یک گل بزنیم، صعود می‌کنیم و تمرکز روی همین موضوع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->