صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر به مشکلات مالی این باشگاه اشاره و اعلام کرده اگر از بحران مالی اطلاع داشت، نمی‌آمد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی فتح الله زاده اعلام کرده اگر می‌دانسته شرایط نا مطلوب مالی دراستقلال حاکم است هرگز مدیریت این باشگاه را نمی‌پذیرفت. او گفته: «کدام آدم عاقلی چنین کاری را می‌کند؟ بیاید در جهنمی بیفتد که هیچ پولی ندارد، ۶۰۰ میلیارد تعهد دارد و ۳۰۰-۲۰۰ میلیارد هم باید دو هفته‌ای پرداخت کند.» اظهارات فتح‌الله زاده نشان می‌دهد که به شدت از وضعیت به وجود آمده در باشگاه استقلال دلخور است. او صراحتا به این موضوع تاکید کرده که اگر می‌دانست درحساب استقلال پولی وجود ندارد، هرگز چنین مسئولیتی را قبول نمی‌کرد. این صحبت نشان می‌دهد که مشکلات مالی در باشگاه استقلال به نقطه‌ای رسیده که هرلحظه احتمال دارد مدیریت این باشگاه دوباره دستخوش تغییراتی شود.

البته فتح‌الله زاده در تلاش است طی روز‌های آتی از بحران مالی عبور کند وباشگاه را به آرامش برساند، اما ادامه دادن با این وضعیت قطعا مشکلات بزرگ‌تری را برای مدیرعامل استقلال به وجود می‌‎آورد به خصوص اینکه آقای مدیراعلام کرده حتی اسپانسر‌ها نیز برای همکاری با باشگاه استقلال جلو نمی‌آیند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.