کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

فتح الله زاه: باشگاه استقلال را گروگان گرفته اند

  • کد خبر: ۶۹۹۹۸
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
فتح الله زاه: باشگاه استقلال را گروگان گرفته اند
علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بر این باور است که باشگاه استقلال از سوی برخی گروگان گرفته شده است...

گروه ورزش| شهرآرانیوز، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال انتظار دارد هرچه زودتر به وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال رسیدگی شود. فتح الله زاده درباره ماجرای حضور فردی با خودروی خاور که گفته می‌شد طلبی از ۱۰ سال قبل دارد این توضیحات را داد: «من نمی‌دانم آن فرد طلبکار چه کسی است و او از چه دوره‌ای از استقلال طلبکار بوده است، اما واقعاً باعث خجالت است که باشگاهی با این پشتوانه طرفدار به خاطر ۱۰۰ میلیون تومان با چنین مشکلی مواجه شود.۱۰۰ میلیون تومان پول هزینه غذای یک باشگاه در طول فصل هم نیست و این اتفاق جای تأسف دارد؛ ضمن اینکه دوستان در این سال‌ها می‌گفتند ما بدهی‌ها را داده‌ایم پس اگر بدهی‌ها پرداخت شده این طلبکاران از کجا می‌آیند؟»

 

فتح الله زاده به مدیریت نا بسامان استقلال اشاره می‌کند: «شما زمان مدیریت ما را به یاد بیاورید که با وجود همه مشکلاتی که داشتیم هرگز چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. ببینید بعد از ۱۰ سال به کجا رسیده‌ایم و امروز باشگاه استقلال چه شرایطی را تجربه کرده است. در این سال‌ها مدیرانی آمدند که بدهی پرداخت کرده‌اند و خود من هم در چند نوبت بدهی‌ها را قبول کرده و آن‌ها را پرداخت کرده‌ام، اما هیچ وقت استقلال و مدیریت باشگاه را اینقدر سبک ندیده بودم.  کار ما از وزیر گذشته و باید به آقای روحانی رئیس‌جمهور کشور بگوییم یکی دو نفر باشگاه ما را گروگان گرفته‌اند و مدیریت آن در اختیار کسانی قرار گرفته که دست چپ و راست خود را بلد نیستند.»

 

فتح الله زاده ادامه داد: «آقایان مرتب می‌گویند فتح‌الله‌زاده کسی بود که بدهی بر جای گذاشت، من اگر بدهی بر جای گذاشتم نه تحصنی برایم صورت می‌گرفت و نه این همه اعتراض می‌شد. در این ۸ سال حداقل ۸۰۰ میلیارد تومان پول به باشگاه آمده، ولی دریغ از یک جام که به این باشگاه و تاریخش اضافه شده باشد. آقای روحانی به داد باشگاه استقلال برسید و صدای ۵۰ میلیون هوادار این تیم را بشنوید. استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا محسوب می‌شود و زشت است یک نفر به خاطر ۱۰۰ میلیون حکم توقیف اموال آن را بگیرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->