صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خراسان رضوی ۷۰ هزار دانش آموز پژوهشگر دارد

  • کد خبر: ۱۳۷۹۳۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان ۷۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم پژوهشگر دارد که در نشست‌های پژوهشی شرکت می‌کنند و دارای پژوهش هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدامیر شوشتری در آیین نواختن زنگ پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد افزود:در عرصه تحقیق و پژوهش اقدامات خوبی در آموزش و پرورش استان انجام شده است و نظیر پژوهشکده عباس زادگان مشهد کمتر در آموزش و پرورش کشور دیده می‌شود.

وی با بیان این که دانش آموزی پژوهنده خواهد شد که معلم و آموزگار پژوهشگر داشته باشد ادامه داد: در دوران کرونا آموزش فراگیر و حضور پژوهشگران امکان پذیر نبود و پژوهش‌ها با رکود مواجه شد، اما امیدواریم امسال عقب ماندگی‌ها را با تلاش وافر و فزاینده همکاران جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حقیقت طی ۲ ماه گذشته آموزش و پرورش بیشتر گرفتار فعالیت‌های گوناگون اداری بود و از هم اکنون فعالیت‌های اصلی شروع می‌شود، لذا به طور جدی باید وارد صحنه شد.

شوشتری افزود: وجود ۱۵ هزار همکار پژوهشگر و ۷۰ هزار دانش آموز پژوهنده در حال همکاری با پژوهشکده عباس زادگان نقطه قوتی در عملکرد پزوهشی خراسان رضوی است و همه این پژوهشگران آثار متعددی در این پژوهشکده دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا همه دانش آموزان و همکاران بتوانند از پژوهش‌ها و کتاب‌های ارزشمند موجود در پژوهشکده استفاده کرده و بهره ببرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.