صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«عصری نو» با بازیگری دوبلورِ معروف «اردشیر منظم» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ در رادیو پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه رادیویی «عصری نو» با موضوع «وقتی به کسی بدقولی می‌کنید به روشی جبران می‌کنید؟» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

برنامه رادیویی «عصری نو» با هدف افزایش نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه، به تهیه‌کنندگی «پرویز جمالی» و گویندگی «محمد مطلب» و «ندا خواجه نوری» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت است که یکشنبه با موضوع «وقتی به کسی بد‌قولی می‌کنید به روشی جبران می‌کنید؟» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

فضای برنامه، محله‌ای است که متناسب با مکان‌های موجود در آن، بخش‌های موضوعی درنظر گرفته شده است به طور مثال، «مسجد محله» که به مسائل دینی توسط کارشناس مذهبی پرداخته می‌شود؛ «پاسگاه پلیس» که اتفاق‌های یک پاسگاه پلیس را به صورت نمایشی بیان می‌کند و هشدار‌های پلیسی و امنیتی می‌دهد.

«باشگاه ورزشی» که به معرفی حرکت‌های ورزشی می‌پردازد. رادیو محله که به بررسی خبر‌های مهم روز در قالب نمایش می‌پردازد و بخش‌های متنوع دیگر همچون دانشگاه، رستوران، تئاتر.

در این محله، استودیوی رادیویی قرار دارد و رابطه مردم با این استودیو و عوامل آن بسیار صمیمانه است و مردم هر روز پیشنهاد یک موضوعی را به عوامل برنامه می‌دهند و از دیگران هم خواسته می‌شود که نظرشان را با شماره‌های اعلام شده بگویند و تعامل بسیار خوبی بین مخاطبان و برنامه وجود دارد.

گفتنی است؛ «عصری نو» با بازیگری «مهرالملوک رفیعی طاری» و «اردشیر منظم» بازیگر معروف، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه از موج FM ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.