صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر والیبال و کمبود بازیکن در تیم، در صورت عدم جذب بازیکن جدید قطعا در ادامه فصل به مشکل خواهیم خورد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط نیان الکترونیک در تعطیلات یک ماهه لیگ برتر والیبال اظهار کرد: با توجه به اینکه برای کار‌های بدنسازی در ابتدای فصل زمان لازم را در اختیار نداشتیم در یک ماهه تعطیلات اکثر تمرکز خود را به تمرینات بدنسازی بازیکنان اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال به درخواست تیم‌های حاضر در رقابت‌ها تعطیلات یک ماهه را نیم‌فصل اعلام نکرد و فصل نقل‌وانتقالات را به ۴ دی ماه و پس از پایان رسمی دیدار‌های نیم‌فصل نخست، اعلام کرد. سپس یک هفته به باشگاه‌ها مهلت داده خواهد شد تا بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: با این وجود دست ما در جذب بازیکن در تعطیلات یک ماهه لیگ بسته ماند. تمام تیم‌ها بازیکنان خود را تا پایان نیم‌فصل در اختیار دارند. در حال حاضر با نفرات قبلی به غیر از میربابک موسوی تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و روز جمعه عازم ارومیه خواهیم شد تا نخستین دیدار خود پس از تعطیلات را مقابل شهرداری ارومیه برگزار کنیم.

صمدی در خصوص مذاکرات باشگاه نیان برای جذب بازیکن تصریح کرد: با چند بازیکن مذاکراتی داشتیم، اما بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه نشد. تا کنون با هیچ بازیکنی به نتیجه نرسیده‌ایم، امیدواریم از تاریخی که فدراسیون اعلام کرده و اجازه جابجایی بازیکنان را صادر کرده بتوانیم برای جذب بازیکنان مدنظر خود به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: با توجه اینکه نیان از ابتدای فصل در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن روبرو بوده و اگر بخواهد با این شرایط فصل را ادامه دهد قطعا در ادامه فصل به مشکل خواهد خورد، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که شرایط جذب بازیکن برای باشگاه وجود داشته باشد. اگر بازیکنی هم بتواند رضایت‌نامه خود را از باشگاهش بگیرد باید بتوانیم به لحاظ مالی او را تامین کنیم. اسماعیل مسافر برای انجام مذاکرات، سفری به مشهد داشت که به لحاظ مالی با این بازیکن به توافق نرسیدیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد یادآور شد: ما چارچوب‌هایی داریم که نباید از آن چارجوب‌ها خارج شویم. ما شدیدا به دنبال جذب بازیکن هستیم و در پست دریافت‌کننده و لیبرو به بازیکن نیاز داریم. امیدوارم در آن بازه‌ای که فدراسیون اعلام کرده بتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم، چرا که با وجود فشردگی مسابقات با بازیکنان فعلی در ادامه لیگ به مشکل خواهیم خورد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.