ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

صمدی: روند خوب نیان می‌تواند ادامه‌دار باشد

  • کد خبر: ۱۳۵۱۴۶
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
صمدی: روند خوب نیان می‌تواند ادامه‌دار باشد
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: روند خوب نیان می‌تواند ادامه داشته باشد. از ابتدای بازی‌ها به جدول لیگ برتر کاری نداشتیم و در حال حاضر نیز برای جدول مسابقه نمی‌دهیم. بازی به بازی برنامه داریم و جلو می‌رویم. برنامه ما صعود به مرحله پلی‌آف است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد صمدی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در لیگ برتر والیبال بیان کرد: همیشه بازی مقابل تیم پیکان سخت بوده است. یک مارتن ۵ گیمه را پشت‌سر گذاشتیم. حتی دیدار گذشته ما نیز طولانی شد و یک بازی ۵ گیمه داشتیم و بازیکنان کمی به لحاظ بدنی خسته بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه علاوه بر مصدومیت میربابک موسوی، حامد فلاح دیگر دریافت‌کننده خود را نیز پیش از بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و با دست خالی مقابل پیکان بازی کردیم. حتی پلن دوم ما استفاده از امین علوی در پست دریافت‌کننده بود، اما محمد غفاریان یک بازیکن ۱۷ یا ۱۸ سالکه که تا کنون سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته یک را نداشته در نخستین دیدار رسمی خود در لیگ برتر و مقابل پیکان توانست کار را در بیاورد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: بازی کردن کنار بازیکنان بزرگی مانند محمد موسوی و علیرضا بهبودی کار دشواری است. خدارا شاکرم که غفاریان از عهده کار خود برآمد و ما را مقابل هواداران و مجموعه نیان سربلند کرد.

صمدی ضمن تقدیر از چمنیان، مالک مجموعه نیان الکترونیک خاطرنشان کرد: مالک باشگاه شب گذشته مراسمی برای بازیکنان تهیه کرده و به مجموعه انگیزه‌ای تزریق کرد که ثمره آن پیروزی در مقابل پیکان بود.
وی در خصوص وضعیت مصدومان نیان تصریح کرد: بازگشت میربابک موسوی به میادین کمی زمان‌بر است، اما حامد فلاح روز گذشته از ناحیه کمر مصدوم شد و پزشکان تیم هرچه تلاش کردند نتوانستند او را به این دیدار برسانند.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص تداوم روند خوب نیان گفت: روند خوب نیان می‌تواند ادامه داشته باشد. از ابتدای بازی‌ها به جدول لیگ برتر کاری نداشتیم و در حال حاضر نیز برای جدول مسابقه نمی‌دهیم. بازی به بازی برنامه داریم و جلو می‌رویم. برنامه ما صعود به مرحله پلی‌آف است.

صمدی افزود: متاسفانه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی برای ما به وجود می‌آید که کارمان را در لیگ خیلی سخت کرده است. در حال حاضر دستمان در پست دریافت‌کننده خالی شده و مجبور شدیم از بازیکن رده جوانان خود استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کمبود بازیکن داریم و باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم. سه الی چهار بازیکن به ما اضافه شوند تا در دور برگشت و مرحله پلی‌آف کمبود بازیکن نداشته باشیم. نمی‌توان از هم‌اکنون برای جایگاه نیان قول داد. تنها قولی که می‌دهیم این است که کم کاری نکرده و تمام تلاش خود را در مسابقات و تمرینات به کار بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای خراسان رضوی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->