صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: در مجوزهای صادره طی 9 ماهه سال 98، 9 درصد تعداد طرح‌ها، چهار درصد سرمایه‌گذاری کل کشور و 11 درصد اشتغال طرح‌های صنعتی کشور مربوط به خراسان رضوی است.

به گزارش شهرآرا نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدرضا مس‌فروش اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد یک هزار و 719 فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۹۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۱ هزار و ۷۲۲ نفر در استان صادر شده است.

وی افزود: تعداد مجوزهای طرح‌های صنعتی صادره استان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد 36 درصد، سرمایه‌گذاری 40 درصد و اشتغال 93 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی توضیح داد: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه‌گذاری در طرح‌های خراسان رضوی، مربوط به بخش ساخت مواد و محصولات شیمیایی بوده که 14 هزار و 785 میلیارد ریال(16 درصد) از کل سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.

مس‌فروش بیشترین اشتغال را در بخش پوشاک و عمل‌آوری پوست و خز عنوان کرد و گفت: 11 هزار و 873 نفر که 23 درصد از اشتغال محسوب می‌شود را این بخش به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر در استان 3 هزار و 243 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 403 هزار و 574 میلیارد ریال و اشتغال 102 هزار و 919 نفر، فعال است.

وی اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد یک هزار و 719 فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۱ هزار و ۷۲۲ نفر در استان صادر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.