صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند، بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، معین‌الدین سعیدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود با قرائت شعر "چو ایران نباشد تن من مباد" گفت: درگذشت برادر مجاهد رستم قاسمی، شهادت عبد صالح عبدالواحد ریگی و شهادت مظلومانه نمازگزاران بی‌گناه جمعه خونین زاهدان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم بانیان اتفاقات تلخ اخیر به سزای اعمال خود برسند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مردم سربلند استان می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند چرا که توسعه اقتصادی و عمرانی تنها در بستر امنیت شکل خواهد گرفت. همچنین از سفر نماینده مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم و امیدوارم مصوبات آن‌ها به صورت کامل و سریع  اجرایی شود.

وی خطاب به افرادی که مردم سیستان و بلوچستان را تجزیه‌طلب نامیدند، افزود: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند. بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی که در سازمان برنامه و بودجه و مجلس در تدوین قانون برنامه و بودجه و برنامه هفتم مشارکت دارند و یا خواهند داشت در عمل و نه در شعار در راستا با نگاه بلند رهبری به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که با این شیوه بودجه‌ریزی، مشکلات استان تا قیامت حل نخواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.