صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئولان باشگاه استقلال علاوه بر اینکه از استراماچونی شماره حساب گرفته‌اند، قصد دارند با نظارت فیفا بدهی استراماچونی را پرداخت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال مدعی شده‌اند ‌اعتبار لازم برای تسویه‌حساب با آندره‌آ استراماچونی فراهم شده است و به‌زودی یکی از دردسرساز‌ترین پرونده‌های این باشگاه بسته خواهد شد.

البته تهیه پول یک بحث است و با توجه به تحریم‌های بانکی، شکل رساندن آن به این مربی ایتالیایی بحثی دیگر است، چون طبق قوانین، استراماچونی می‌تواند شماره حساب بدهد و هیچ شیوه دریافت دیگری را نپذیرد. به این ترتیب استقلال باید طوری پول را به حساب سرمربی اسبق خود واریز کند که شامل تحریم‌ها نشود و قابل برداشت باشد.

دقیقا به همین دلیل، مدیران باشگاه استقلال با کمک فدراسیون فوتبال در حال هماهنگی با فیفا هستند تا همه چیز تحت نظارت آن‌ها انجام شود و طلب استراماچونی در بانک‌های اروپایی بلوکه نشود یا برگشت داده نشود تا او بتواند پول خود را بردارد و قضیه تمام شود.

درهمین راستا، مدیران باشگاه استقلال از استراماچونی شماره حساب هم خواسته‌اند تا به‌زودی این مبلغ به حساب سرمربی سابق واریز شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.