صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی ممانعت نسبت به خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، پیگیری‌ها حاکی از آن است در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی «صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر» در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند. بر همین اساس، پس از اطلاع نهادهای مربوطه از پرواز حامل همسر علی دایی، با هماهنگی صورت گرفته پرواز یادشده در فرودگاه کیش فرود آمده و همسر و دختر علی دایی از هواپیما خارج شده‌اند.

براساس این گزارش، ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آنها از کشور ممانعت شده است./ ایرنا

مرکز رسانه قوه قضائیه اطلاعیه‌ای در مورد خانواده علی دایی صادر نکرده است

میزان نوشت: شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع‌الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد.

مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است و خبرگزاری رسمی قوه قضاییه میزان نیز که کلیه اخبار و اطلاعیه‌های رسمی منتشره دستگاه قضا را منتشر می‌کند نیز چنین خبری روی خروجی خود قرار نداده است.

شب گذشته ایرنا خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه منتشر کرده بود و رسانه ها به نقل از ایرنا این خبر را منتشر کرده اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.