صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد گفت: تفاهم نامه همکاری علمی-پژوهشی بین پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد منعقد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن محمدی در حاشیه نشست تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و شهرداری مشهد اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در مدیریت شهری و استفاده از تجارب، تخصص و امکانات مشترک و تبادل اطلاعات، تفاهم نامه همکاری علمی بین شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

وی افزود: از جمله مهمترین موضوعات این تفاهم نامه، به همکاری در برگزاری همایش ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی و پژوهشی و بهره مندی از امکانات طرفین و همکاری و مشارکت در تدقیق فرم‌های پیشنهاد مطالعه طرح‌های مرتبط با تخصص پژوهشکده را می‌توان اشاره کرد.

محمدی افزود: همکاری در زمینه تبادل اطلاعات، آمار و داده‌های مورد نیاز طرفین برای انجام طرح‌های تحقیقاتی، مطالعاتی و پژوهشی از دیگر جمله اهداف این تفاهم نامه علمی است.

مدیرکل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد گفت: در راستای گسترش توافقات علمی و پژوهشی بین شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، در قالب این تفاهم نامه آسیب شناسی و تدقیق پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و... در دستور کار اساتید دانشگاه قرار گرفته و فرصت مناسبی برای ارتباط نزدیک‌تر محافل علمی و دانشگاهی با مدیریت شهری فراهم شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.