صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تعداد امضاهای استیضاح وزیر بهداشت، کذب است

  • کد خبر: ۱۴۲۷۴۶
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان به دنبال استیضاح وزیر بهداشت نیستند، گفت: تعداد امضاهای استیضاح کذب است،حاشیه سازی در آستانه موج هشتم کرونا بازی با جان مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، سلمان اسحاقی در مورد استیضاح وزیر بهداشت اظهار داشت: آماری که در خصوص امضاهای استیضاح وزیر بهداشت به آن اشاره شده است، مربوط به ماه ها پیش بوده که شخص درخواست کننده ، حضوری امضاءها را جمع کرده و نباید به آن استناد کرد.

نماینده قائنات گفت : به دلیل توفیقات وزیر بهداشت در حوزه ملی ، نقش آفرینی در دیپلماسی سلامت (سفر به عراق) ، پای کار آوردن سازمان برنامه و بودجه ، سازمان امور اداری استخدامی ، صمت و اقتصاد برای ارتقای نظام سلامت، قطعا تعداد امضا کنندگان استیضاح کم شده است بنابراین نباید وزارت بهداشت را در برهه آغاز موج هشتم کرونا درگیر حواشی کرد ، این به صلاح مردم نیست و می توان گفت بازی با جان مردم است .

اسحاقی با تاکید بر اهمیت حفاظت از جان و سلامت مردم با توجه به فرهنگ ، اقتصاد و معیشت افزود: سلامت مردم دغدغه رهبری معظم و مردم است و می توان گفت وزیر بهداشت دولت سیزدهم که روزهای اول خدمتش با تعطیلی مراکز عمومی ، کسب وکار، دانشگاه ها و مدارس ، نمازجمعه ها و... با بیش از روزاته۷۰۰ فوتی مواجه بود، در ماه های نخست با گشوده شدن همه آن مراکز توانست میزان فوتی ها را به صفر برساند. بنابراین مجلس مردمی و انقلابی به دنبال تقویت چنین وزیری است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.